Balíček HIT s pokladní aplikací KASA FIK KLASIK Zobrazit větší

Balíček HIT 10 + KASA FIK KLASIK: instalace, certifikát, nastavení, školení, hot line, vzdálená správa a podpora, aktualizace

Nový produkt

EET s operačním systémem Android a pokladní aplikací bez měsíčních paušálů.

Do 200 rychlých položek, neomezeně účtenek, přehled prodeje, Elektronická evidence tržeb. 

Více informací

15 980 Kč bez DPH

Více informací

Jedná se o jednoduchý a přehledný terminál se zabudovanou tiskárnou. Zahrnuje také pokladní systém KLASIK, který je nejjednodušším řešením Elektronické evidence tržeb. Pokladna je rychlá, spolehlivá a umožňuje podnikatelům splnit svoji povinnost. Navíc nabízí mnoho užitečných funkcí, které vylepší Vaše podnikání.

  • Funkce aplikace KLASIK:

    • Bez měsíčních paušálů

    • Neomezeně účtenek

    • Evidence tržeb

    • Hotovosti

      • Platební kartou

      • Stravenkami

      • Flexi-pass

      • Kupóny a šeky

      • Bitcoinem

    • Podpora plátce i neplátce DPH

    • Podpora slev

    • Historie účtenek

    • Přehledy prodeje

    • Tisk účtenek

    • Storno platby

    • Poznámky k účtence

    • Zasílání účtenek v elektronické formě emailem

    • Směnný provoz a výstup pro účetní

    • Evidence pokladních příjmů a výdajů v hotovosti

    • Detailní přehledy prodeje

    • Podpora směnného provozu

    • Tisk loga na účtence

    • Evidence tržby nepodléhající a osvobozených od EET

    • Online záloha dat - 1. rok ZDARMA

      Balení obsahuje

    • Pokladní terminál s dotykovou obrazovkou, 3G, WiFi

    • Osvědčenou pokladní aplikaci KASA FIK KLASIK připravenou na EET v hodnotě 3 999 Kč bez paušálů

    • rok všechny aktualizace ZDARMA v hodnotě 1 200 Kč a garanci legislativní připravenosti

    • Podrobný manuál v elektronické formě a na webu

    • Kde lze KASA FIK HIT použít:

      Sestava HIT představuje ideální řešení především pro provozovny, kde je vhodná pultová obsluha zákazníka. Najde široké uplatnění, včetně:

    • Stánkový prodej nebo pro prodej v rychlém občerstvení

    • Rodinné penziony a malé hotely

    • Obchody a služby

    • a mnoho dalších…

      Licenční klíč

      Po zakoupení produktu ORANGE bude součástí balení aktivační karta s licenčním klíčem, prostřednictvím kterého aktivujete Vaši licenci k verzi KLASIK. Licenční klíč je také uveden na faktuře.

      Technická podpora:

    • Aplikace obsahuje detailní návod k obsluze v elektronické formě. Volitelně si lze zakoupit návod tištěný jako příslušenství.

    • Poskytujeme technickou podporu na chatu nebo prostřednictvím stránek technické podpory http://podpora.kasafik.cz nebo emailem na podpora@kasafik.cz

    • V případě potřeby disponujeme servisní sítí partnerů po celé ČR, kteří jsou schopni opravit Vaši pokladnu nebo obnovit data ze zálohy

    • Kdykoliv si můžete zprovoznit záložní pokladnu na jiném zařízení a plynule pokračovat s dočasnou verzí, dokud nebude problém odstraněn.

    • Podporu provádějí přímo specialisté s napojením na vlastní vývojový team. Jsme schopni napravit jakoukoliv potíž.

      Často kladené otázky:

      Co znamená licence bez paušálů? Budu někdy platit poplatky?

    • Prodáváme licenci na jedno zařízení na neomezenou dobu. Program/aplikace je Vaše. Nevyžadujeme žádné paušály a produkt neobsahuje žádné skryté poplatky.

      Chci si aplikaci vyzkoušet?

    • Nabízíme unikátní možnost vyzkoušet si plně funkcionalitu aplikace. Aplikace je ke stažení z Google Play přímo na Váš mobilní telefon nebo tablet. Stačí si vytvořit účet ZDARMA. V případě zájmu můžete navštívit naše prodejní partnery a jejich pobočky, na kterých je zařízení k předvedení odbornou obsluhou. Více na stránce s kontakty

      Obsahuje aplikace aktualizace?

    • Aplikace je aktuální v době prodeje a aktivace licence. Každý majitel licence má ZDARMA aktualizace se všemi novými funkcemi po dobu 1 roku. Navíc garantujeme funkčnost s EET každému majiteli programu. Platba za aktualizace a upgrade není povinná.

      Musím kupovat aktualizace?

    • Ne, program je neustále funkční. Garantujeme aktualizace na legislativní připravenost, takže nikdy nebudete zaskočeni. Navíc několikrát do roka vydáváme nové funkce a aktualizace pro své zákazníky. Budete-li chtít přejít na novější verzi, lze to tak učinit kdykoliv.

      Lze přejít na verzi PLUS?

    • Ano za extra příplatek 1 000 Kč můžete svůj systém rozšířit a získat tak dodatečné funkce jako jsou objednávky, sklady, správu uživatelů a mnoho dalšího.

      Je poskytována záruka?

    • Ano – na zařízení je poskytována záruka 12 měsíců, kromě baterie. U software garantujeme dle našich Všeobecných obchodních podmínek funkčnost a opravu případných vad programu.

      Jak jsou zabezpečena a zálohována moje data?

    • Data jsou Vaše a my je nikdy nesdílíme s třetími stranami. Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. Program automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace také nabízíme online zálohu a obnovení dat ZDARMA. Data jsou šifrována a zálohována na bezpečné šifrované online úložiště. Tuto funkce lze zcela vypnout. Online zálohy jsou zabezpečeny Vašim osobním heslem.

      Nechci, aby moje data byla kamkoliv kopírována, lze to vypnout?

    • Ano, bezpečnost Vašich dat je pro nás naprostou prioritou. Můžete si tak zcela vypnout v nastavení online zálohy a vzdálenou správu a mít svoje data jen na vlastním zařízení. V tomto případě nelze obnovit Vaše zálohy online nebo vzdáleně nastavovat a řídit pokladnu.

      Z čeho financujete aktualizace a technickou podporu, když neplatím paušál?

    • Cena aktualizací a technické podpory je již zahrnuta v ceně jednorázové licence. KASA FIK s.r.o. poskytuje navíc dodatečné služby velkým firmám a velkoobchodním odběratelům, pro které musíme udržovat program aktuální a dostupný pro deseti-tisíce zákazníků po celém světě.