Balíček HIT XL + KASA FIK PLUS: instalace, certifikát, nastavení, školení, hot line, vzdálená správa a podpora, aktualizace

Nový produkt

EET s operačním systémem Android a pokladní aplikací bez měsíčních paušálů.

Do 200 rychlých položek, neomezeně účtenek, přehled prodeje, Elektronická evidence tržeb. 

Více informací

23 999 Kč bez DPH

Více informací

KASA FIK HIT XL

Profesionální, přehledný a populární terminál se zabudovanou tiskárnou a pokladní aplikací. Balíček obsahuje bezpečný pokladní systém PLUS, který je nejpoužívanějším řešením EET pro dotykové pokladny v ČR. KASA FIK aplikace  využívá více jak 25 000 podnikatelů. Pokladna je rychlá, spolehlivá a umožňuje podnikatelům splnit nejen svoji povinnost EET. Navíc nabízí mnoho užitečných funkcí, které vylepší Vaše podnikání a zlepší kontrolu.

Výhody KASA FIK HIT XL

All in one pokladna

Obsahuje aplikaci KASA FIK ve verzi PLUS

Připojení přes Wifi+LAN+BT

Integrovaná tiskárna 80mm s řezačkou

Balení obsahuje

Pokladnu s 13.3′ dotykovou obrazovkou

Osvědčenou pokladní aplikaci KASA FIK PLUS s podporou EET

Garanci legislativní připravenosti a aktualizace v případě změny zákona o EET

1 pokladní kotouček do rozjezdu

Podrobný manuál v elektronické formě a na webu

Licenční klíč

Po zakoupení produktu HIT XL se automatciky aktivuje licence programu při prvním přihlášení a pokladna je ihned funkční.

Technická podpora:

Aplikace obsahuje detailní návod k obsluze v elektronické formě.

Poskytujeme technickou podporu na chatu nebo prostřednictvím stránek technické podpory http://manual.kasafik.cz/books/kasa-fik-etrzby nebo emailem na podpora@kasafik.cz

V případě potřeby disponujeme servisní sítí partnerů po celé ČR, kteří jsou schopni opravit Vaši pokladnu nebo obnovit data ze zálohy

Kdykoliv si můžete zprovoznit záložní pokladnu na jiném zařízení a plynule pokračovat s dočasnou verzí, dokud nebude problém odstraněn.

Podporu provádějí přímo specialisté s napojením na vlastní vývojový team. Jsme schopni napravit jakoukoliv potíž.

Provádíme záruční i pozáruční servis po celé ČR

Často kladené otázky:

Co znamená licence bez paušálů? Budu někdy platit poplatky?

NE, prodáváme licenci na jedno zařízení na neomezenou dobu. Program/aplikace je Vaše. Nevyžadujeme žádné paušály a produkt neobsahuje žádné skryté poplatky.

Mohu si aplikaci vyzkoušet?

Nabízíme unikátní možnost vyzkoušet si plně funkcionalitu aplikace. Aplikace je ke stažení z Google Play přímo na Váš mobilní telefon nebo tablet. Stačí si vytvořit účet ZDARMA. V případě zájmu můžete navštívit naše prodejní partnery a jejich pobočky, na kterých je zařízení k předvedení odbornou obsluhou. Více na stránce s kontakty

Obsahuje aplikace aktualizace?

Aplikace je aktuální v době prodeje a aktivace licence. Každý majitel licence má ZDARMA aktualizace se všemi novými funkcemi po dobu 1 roku. Navíc garantujeme funkčnost s EET každému majiteli programu. Platba za aktualizace a upgrade není povinná.

Musím kupovat aktualizace?

NE, program je neustále funkční. Garantujeme aktualizace na legislativní připravenost, takže nikdy nebudete zaskočeni. Navíc několikrát do roka vydáváme nové funkce a aktualizace pro své zákazníky. Budete-li chtít přejít na novější verzi, lze to tak učinit kdykoliv.

Je poskytována záruka?

Ano – na zařízení je poskytována záruka 24 měsíců, kromě baterie. U software garantujeme dle našich Všeobecných obchodních podmínek funkčnost a opravu případných vad programu.

Jak jsou zabezpečena a zálohována moje data?

Data jsou Vaše a my je nikdy nesdílíme s třetími stranami. Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. Program automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace také nabízíme online zálohu a obnovení dat ZDARMA. Data jsou šifrována a zálohována na bezpečné šifrované online úložiště. Tuto funkce lze zcela vypnout. Online zálohy jsou zabezpečeny Vašim osobním heslem.

Nechci, aby moje data byla kamkoliv kopírována, lze to vypnout?

Ano, bezpečnost Vašich dat je pro nás naprostou prioritou. Můžete si tak zcela vypnout v nastavení online zálohy a vzdálenou správu a mít svoje data jen na vlastním zařízení. V tomto případě nelze obnovit Vaše zálohy online nebo vzdáleně nastavovat a řídit pokladnu.